Göbek bağının düşmesinin ardından bazı bebeklerde akıntı görülebilir. Bu durum, ebeveynleri endişelendirebilir; ancak çoğu zaman geçici bir durumdur. Akıntının nedenini anlamak, bebeğin sağlığı açısından önem taşır. Bu süreçte, hangi durumların normal sayıldığını ve hangi belirtilerin doktora başvurmayı gerektirdiğini bilmek, ebeveynler için faydalı olacaktır.
Göbek bağının düşmesinden sonra akıntının birkaç nedeni olabilir:
Akıntının rengi ve kıvamı da nedenin belirlenmesine yardımcı olabilir:
Akıntı durumunda, özellikle yoğun veya sürekli ise, bir sağlık profesyoneline danışılması önerilir.
Sağlık
Göbek bağının düşmesinden sonra akıntı neden olur?
Granülasyon dokusu ne zaman oluşur?
Grintuss ne işe yarar?
Gebelik testi pozitif olması için kaç çizgi olmalı?
Genel cerrahi polikliniği hangi katta?
Grade 1 tümör tehlikeli midir?
Glike hemoglobin elektroforez nedir?
Girişimsel radyoloji varise bakar mı?
Glike hemoglobin 6.1 ne demek?
Gebelik şekeri 105 olursa ne olur?
Gebelikte hangi demir ilacı kullanılmalı?
Gece uyurken hangi renk ışık kullanılmalı?
Gece aç yatınca ceviz yenir mi?
Gece su içersek ne olur?
Gebelikte lökosit bol ne demek?
Glikasyon neden önemlidir?
Gebeliğin ilk haftalarında karın büyür mü?
Gece yatarken iç çamaşırı çıkarılmalı mı?
Geciktirici krem kaç saat etkili?
Göbek deliği neden dışarı çıkar?
Gripin'in en iyisi hangisi?
Göbekteki sivilce hangi hastalığın belirtisidir?
Gece uyurken telefonu kapatmak gerekir mi?
Greyfurt hangi vitamin ve mineraller içerir?
Göbek fıtığında yama şart mı?
Ginseng içeren vitaminler nelerdir?
Gece neden sakız çiğnenmez?
Göbek deliği açıklığı ne zaman düzelir?
Göbek fıtığı ve göbek kaçığı aynı şey mi?
Ginseng hangi vitaminlerle kullanılır?
Göbek marulun faydaları nelerdir?
Genital bölge hangi renk olmalı?
Greyfurt yoğurt karışımı ne işe yarar?
Gece yatmadan önce kaç bardak limonlu su içilir?
Glikojen nedir ne işe yarar?
Glukoz ölçüm cihazı her yerde kullanılır mı?
Glutatyon ne işe yarar?
Geriartre tedavisi nedir?
Gt değeri kaç olursa tehlikeli?
Gentamisin ve gentamisin sülfat aynı mı?